ساخت درب اتوماتیک شیشه ای برای اماکن دولتی و بهداشتی

جمعه 11 بهمن 1398
15:39
کاوه

درب اتوماتیک برای مکان های دولتی

درب اتوماتیک برای مکان های دولتی : مکان های دولتی همواره از مکان های پر رفت و آمد و شلوغ محسوب می شود که نیاز به امنیت نیز دارند و این ساختمان ها نقش مهمی در توسعه و غنی سازی از شهر ها را به خود اختصاص داده اند.

محصولات شرکت آسیادرپویش تجسم این استاندارد ها بوده اند:

  • کارآمد
  • یک سرمایه گذاری هوشمند در طول عمر ساختمان
  • سازگار با محیط زیست
  • ساخته شده از مواد جهانی

۱- ورودی:

  • درب اتوماتیک گردان : یکی از زیباترین و بهترین انتخاب برای درب ورودی که میتواند موثر ترین روش برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی باشد درب اتوماتیک گردان است که این قابلیت را دارد تا همزمان عبور و مرور دو جهت را پشتیبانی کند. البته می توان این درب هارا به صورت سفارشی برای عبرو یک جهته ساخت.
  • درب اتوماتیک کشویی : این نوع درب ها می توانند یکی از بهترین انتخاب ها باشند. مزیت این نوع درب اتوماتیک عبور و مرور تعداد زیادی از افراد در یک زمان است , همچنین در مواقع اضطراری این نوع درب بهترین انتخاب خواهد بود.
  • درب اتوماتیک لولایی

۲- حراست:

  • گیت های عبوری : متوقف کردن افرادی که وارد می شوند برای زمان کوتاه.

۳- آزمایشگاه:

  • درب اتوماتیک کشویی برای محیط های استریل.

۴- سرویس بهداشتی:

  • درب های لولایی اتوماتیک : بهترین انتخاب برای سرویس بهداشتی است تا از انتشار میکروب به دلیل استفاده از دستگیره درب جلوگیری کند.

۵- کنترل دسترسی و امنیت خروج :

  • کنترل دسترسی این امکان را فراهم می کند تا فقط افراد مجاز بتوانند از درب مورد نظر وارد شوند.
  • امنیت خروج درب را بعد از ۱۵تا۳۰ثانیه بعد از خارج شدن فرد بسته و قفل می کند.

باید این نکته را در نظر داشت که در تولید درب اتوماتیک برای مکان های دولتی ممکن است نیاز های بیشتری نسبت به آنچه که در این مقاله بیان شد به وجود آید. شما می توانید درب های اتوماتیک را طبق نیاز خود سفارشی سازی کنید.

درب اتوماتیک در مناطق بهداشتی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تبلیغات میان متنی/

درب شیشه ای چیست؟ یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنید. تیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم.

تبلیغات میان متنی

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

درب اتوماتیک در مناطق بهداشتی :

مناطق بهداشتی مانند بیمارستان ها و آزمایشگاه ها از جمله مناطقی هستند که حساسیت بسیاری نسبت به آلودگی و میکروب ها دارند و نیاز است که در آن ها از درب های اتوماتیک به صورت های خاصی استفاده شود.

درب اتوماتیک در مناطق بهداشتی مانند بیمارستان ها دارای طیف زیادی هستند و باید نیاز های بسیاری را مانند عبور و مرور زیاد , عبور تخت بیمار , عبور وسایل بزرگ و … را پوشش دهند.

۱- ورودی:

  • درب اتوماتیک گردان سازگار با محیط زیست می تواند کمک بسیاری به بهبود راندمان انرژی ساختمان ها و فضای داخلی بکند و استفاده از این نوع درب های اتوماتیک می تواند مانع ورود گردو غبار و آلودگی به داخل ساختمان شود و همچنین از ورود باد و جابجایی ناگهانی هوا جلوگیری می کند.
  • درب اتوماتیک کشویی با ایجاد فضای عبور و مرور بیشتر برای عبور سریع وسایل بزرگ و تخت بیمار و همچنین برای عبور سالمندان بسیار مناسب است. درب های تمام شیشه ای از این نوع درب ها نیز می تواند یکی از انتخاب های ایمن و بسیار زیبا محسوب شود. مزیت این نوع درب ها این است که در مواقع اضطراری می توانند جمعیت بسیار زیادی را در زمان کمی خارج کنند.

۲- معابر:

  • درب های لولایی ضد حریق.
  • درب خروج دو طرفه برای عبور و مرور از دو جهت.

۳- درب ICU و CCU :

  • درب اتوماتیک لولایی
  • درب لولایی دوطفه که قابلیت باز شدن درب هر جهت را دارا باشد.
  • درب تاشو.

مهمترین نکته درب اتوماتیک در مناطق بهداشتی ICU و CCU این است مه حتما باید از نوع درب های ضد خریق و دود باشند.

۴- اتاق های اورژانس:

  • درب اتوماتیک کشویی بهترین انتخاب برای استفاده در اتاق های اورژانس است.

۵- ورود و خروج جانبی:

  • درب باز شو یک طرفه ( فقط رو به بیرون ) برای مواقع اضطراری و یا عبور و مرور های خاص.

همچنین می توانید بنابر نیاز های متفاوت درب های سفارشی بسازید.


[ بازدید : 172 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بک لینک سازی برای شما

جمعه 11 بهمن 1398
15:39
کاوه

نحوه رفع مشکل درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

پنجشنبه 26 دی 1398
15:35
کاوه

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

درب های اتوماتیک شیشه ای کشویی دارای ویژگی های خوب و مفیدی هستند و اگر این دربها به صورت سفارشی ساخته شوند، این ویژگیها بسیار بهبود پیدا میکنند. دربهای شیشه ای کشویی از برجسته ترین دربهای اتوماتیک کشویی است. ویژگی برتر درب اتوماتیک شیشه ای کشویی محدود نکردن فضا و دید ساختمان است و زیبایی های مکان را بیشتر در معرض دید قرار میدهد. آنها عمدتا به عنوان درب های ورودی شرکت ها و ادارات مورد استفاده قرار می گیرند.

شفافیتی که این درب ها ارائه میدهند، زیبایی فضای داخلی سالن را به راحتی برای کسانی که خارج از مکان هستند در معرض دید قرار میدهد و انها را مشتاق و علاقمند میکند تا از سالن دیدن کنند. درب اتوماتیک شیشه ای کشویی تبدیل به نماد زیبایی دفاتر و شرکت ها شده اند. جدا از بحث زیبایی شناسی که این درب ها عرضه میکنند، عملکرد باقابلیت بالا را نیز تضمین میکنند.

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی کاملا اتوماتیک است و برای باز و بسته شدن مکرر استفاده میشود. زمان عملکرد این دربها میتواند به اسانی تنظیم شود یا مجددا به حالت اولیه ی خود برگردد. حتی تعمیر و نگهداری این دربها برای شما هزینه ی زیادی ندارد. درب های شیشه ای کشویی واقعا یک راه حل سفارشی بزرگ در سیستم اتوماسیون دربهای ورودی هستند.

این درب ها اغلب در ساختمان های تجاری / مجتمع های خرید، دفاتر، خانه های اصناف و درب ورودی راهروها و در هر صنعتی بکار میروند. درب اتوماتیک شیشه ای کشویی در تولیدی آسیا در پویش طراحی و تولید می شوند. این درب ها بصورت دستی هم میتوانند مورد استفاده قرار بگیرند. محرک های هوشمند و کنترلهای درب در ساخت و برنامه نویسی، بی عیب و نقص و هماهنگ هستند.

ویژگی های درب اتوماتیک شیشه ای کشویی:

  • مورد استفاده برای عبور و مرور زیاد.
  • این درب با سرعت ۱۰۰_۴۵۰میلیمتر بر ثانیه باز و بسته میشود (قابل تنظیم است)
  • نصب تسمه ی زمان سنج مقاوم روی درب
  • بدون انسداد در پایه ی درب
  • این درب ها در مدلهای مختلف و قیمت های مقرون بصرفه در دسترس برای استفاده ی شما در اپارتمانهایتان هستند.
  • درب ها را کمی با ورقه های الومینیوم و شیشه میتوان شکل داد.
  • درب اتوماتیک شیشه ای کشویی با مهر و موم لاستیک EPDM ساخته شده است.
  • این درهابا امکانات دوجداره ساخته شده اند.
  • درب های اتوماتیک شیشه ای کشویی با دستگاه های ایمنی اضافی از قبیل رادار ردیاب، دکمه ی فشاری، حلقه ی ردیاب یا کنترل از راه دور که میتواند به سیستم اضافه شود به شما عرضه میشود

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تبلیغات میان متنی/

درب شیشه ای چیست؟ا یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنید. تیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

------------------------------------------------------------------------------------------

عیب یابی درب اتوماتیک شیشه ای با راهنمای رفع اشکال

شرایط خدمات پس از فروش آسیا در پویش:

ما یک سری خدمات پس از فروش درب اتوماتیک شیشه ای را به صورت رایگان به مشتری عرضه میکنیم و در مقابل اقداماتی که مشتری پس از خرید برروی درب انجام میدهد مسئولیتی قبول نمیکنیم. ما میخواهیم این مسئله که دربهای اتوماتیک فقط باید توسط پرسنل متخصص و واجد شرایط نصب و تعمیر شود و اینکه هرساله نیاز به بازرسی وتعمیر و نگهداری دارد
که ‌شامل بررسی ایمنی و صدور گواهینامه برای اطمینان از اینکه محصول مطابق با قوانین سختگیرانه ی ایمنی کشورما است برای شما روشن شود.

در ادامه ی مقاله به چند مشکل که ممکن است برای درب اتوماتیک شیشه ای شما اتفاق بیفتد همراه با دلیل و راه حل ان اشاره میکنیم:

مشکل:درب اتوماتیک شیشه ای کشویی من کمی بسته می ماند و دوباره باز میشود!

جستجو کنید که: رنگ چراغ های روی سنسور دربالای درب تغیر نکرده باشد یاهنگامی که درب دوباره باز میشود چراغها چشمک نزند.

راه حل: ممکن است یک مهره ی قدیمی داخل درایو شل شده باشد،یکی از اجزاء قدیمی شده باشد یا چرخ دنده فرو ریخته باشد .دراین مورد به شما توصیه میکنیم که با متخصص مربوطه تماس بگیرید تا مولفه ی فرسوده یا اسیب دیده را تنظیم یا تعویض کند.

جستجو کنید که: روی پایه ی در که به زمین چسبیده است چیزی نباشد.(به سنسور ها اسیب نرسیده باشد)

راه حل ممکن: اگر سنسور اسیب دیده باشد برق درب اتوماتیک شیشه ای را قطع کنید یا درب را در حالت باز بودن قرار دهید و سریعا با ما تماس بگیرید چون ممکن است این موقعیت خطرناک و نا امن باشد.

جستجو کنید که: روی لنزهای سنسور خیس نباشد یا در نزدیکی سنسور اب نریخته باشد.

راه حل:

درب اتوماتیک شیشه ای را در حالت باز ماندن قرار دهید، آب را با یک حوله ی کاغذی نرم پاک کنید.یا در صورت وجود قطره ی اب با استفاده از هوای ازاد اب را خشک کنید و لطفا از سنسور برای ما عکس بفرستید تا توصیه های لازم را به شما بکنیم.

جستجو کنید که: جسم خارجی در مسیر درب کشویی وجود نداشته باشد.

راه حل:

این جسم خارجی ممکن است سنگ یا اشغال هایی باشد که در زیر درب مانده است لطفا قبل از اینکه بخواهید آنهارا جمع کنید،اطمینان حاصل کنید که برق اپراتور درب جدا شده وتمام چراغهای سنسور خاموش شده باشد.

مشکل: درب اتوماتیک شیشه ای کشویی من بسته نمیشود و دائما باز است.

جستجو کنید که: اجسام خارجی برروی فتوسل قرار نگرفته باشد.

راه حل: در دربهای کشویی قدیمی تر، فتوسل در دوقسمت عمودی قاب در نصب شده است.بررسی کنید که فتوسل ها دستکاری نشده و تمیز باشند.گاهی اوقات ما به مکان گزارش شده برای تعمیر میرویم و ادامس های جویدنی و برچسب هایی که روی فتوسل چسبانده اند را برمیداریم.

جستجو کنید: چراغهای بالای درب روی سنسور را چک کنید

دلیل:

بیشتر دربهای اتوماتیک شیشه ای دارای سنسورهای ایمنی برای عبور عابران از ورودی است. این سنسورها عمدتا نوری هستند و با اشعه ی مادون قرمز که از سنسور تا زمین و اطراف در فرستاده میشوند،استفاده میکنند وقتی مکان را ثابت شناسایی کند درب بسته میشود. باتوجه به طراحی سنسورها اگر جسم ثابتی در ورودی قرار داده شود(مثل:گیاهان،دکوراسیون ها،درخت کریسمس و حتی سبد خرید)یا یک جسم نزدیک درب ورودی حرکت کند میتواند مانع بسته شدن درب شود.اکثر سنسورها ۶۰ ثانیه را محاسبه میکنند و اگر جسم خارجی بیشتر از ‌۶۰ثانیه بدون حرکت بماند بعنوان پس زمینه شناخته میشود،

اگر شی بطور ناگهانی حذف شودسنسور نیاز به بیشتر از ۶۰ ثانیه زمان دارد تابتواند شی را نادید بگیرد. اگر درب اتوماتیک شیشه ای ورودی شلوغ باشد ممکن است چندساعت طول بکشد تا درب بسته شود.

راه حل:

برای مدت بیشتر از ۶۰ثانیه ترافیک درب ورودی را متوقف کنید.
درب را به تنظیمات کارخانه برگردانید و برق انرا قطع کنید(روش ریست کردن را ببینید)

جستجو کنید: کلید را درخارج از کادر چک کنید

راه حل:

اگر کلید را درخارج از کادر در پیدا کردید،بررسی کنید که بصورت صحیح تنظیم شده باشد.اگر بطور صحیح تنظیم نشده باشد موقعیت درب را در حالت باز نگه میدارد.

مشکل: وقتی صفحه فشار را فشار میدهم، درب اتوماتیک شیشه ای چرخشی باز نمیشود.

دلیل:

درب از جای خود در آمده است و یا دارای مانع است.

راه حل:

برق درب را قطع کنید یا دفترچه راهنما را باز کنید یا درب را از حالت عملیاتی خارج کنید. درب اتوماتیک شیشه ای را بصورت دستی بدون هیچ فشاری باز کنید زمانی که ایمنی برقرارشد اجازه دهید که درب بصورت خودکار بسته شود دراین صورت مشاهده میکنید که درب بدون توقف و کندی بصورت خودکار بسته میشود،در صورت مقاومت ممکن است درب نیاز به جابجایی داشته باشد زیرا اپراتور نمیتواند بین مقاومت درب واحتمال ورود درب به یک جسم ثابت تفاوت ایجاد کند .

دلیل:

باطری های مسطح روی دکمه ی فشار

بعضی از پد های ضربه گیر، در حال حاضر بی سیم هستند و به باتری ها تکیه می کنند تا اپراتور به درب اتوماتیک سیگنال دهد.اگر متوجه شدید که درب باز نمیشود ممکن است شارژ باطری ها تمام شده باشد.برای رفع مشکل بهتر است که مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

راه حل:

مکانی که روزنه ها قابل دسترسی باشند در پشت پد فشار،که آچار آلن داخل آن روزنه جاسازی شده است و پیچ چند ضلعی ثابت را درجهت خلاف عقربه های ساعت چندین دور بپیچانید و همینکار را با دیگر پیچ های ثابت انجام دهید
بعد از اینکار صفحه ی پد فشار میتواند به طرف بالا حرکت کند و به جعبه ی نصب(مونتاژ)برسد.
باطری های ان مکان باطری های معمولی با استاندارد ۹ولت یا از نوع باطری ساعت است.
عوض کردن ان باطری ها با یک باطری که عمر طولانی یا کیفیت بالایی دارد تضمین میکند که باطری های ایمن و متفاوت و رسانا(فلزی) میتوانند جریان برق را در زمان کوتاه منتقل کنند.

صفحه ی فلزی داخل جعبه را تعویض کنید و آن را در موقعیت درست قرار دهید، سپس صفحه ی فلزی را با آچار آلن محکم کنید. برای محکم کردن صفحه ی فلزی در مکان صحیح با ضربه زدن به پد فشار در هر چهار گوشه ی صفحه میتوانید اینکار را انجام دهید و انرا به موقعیت صحیح برگردانید.

اگر گیر کرده است، برای نصب صفحه ی فلزی شل شده و تنظیم کردن ان در نقطه ی مرکزی تلاش میکنید.

دلیل:

وجود لنزهای کثیف در سنسورهای ایمنی

راه حل:

بعضی از درب های اتوماتیک چرخان بادستورالعملهای نوشته شده بر روی برگه هابی روب درب نصب شده اند تا درب ورودی درب را باز نگه داشته و دوباره باز شود. با انتخاب سوئیچ درب به موقعیت خاموش / بسته / قفل شده، به دقت در درون دروازه قرار بگیرید و لنزهای سنسور را بر روی زمین بررسی کنید. . در صورت امکان لنزها را پاک کنید. یا قطرات آب راازروی لنزهاخشک کنید.

مشکل: درب اتوماتیک شیشه ای نوسانی من فقط تا نیمه باز می شود

جستجو کنید که: اشیاء در منطقه جابجایی درب یا محل پشت درب قرار نگرفته باشند. اگر درب دارای سنسورهای ایمنی است، این می تواند فاصله ای کاملا دور از درب در موقعیت باز داشته باشد و می تواند درب را کاملا باز کند.

راه حل:

اشیاء را از اطراف درب دور کنید.


[ بازدید : 163 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

نحوه رفع مشکل درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

پنجشنبه 26 دی 1398
15:35
کاوه

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

درب های اتوماتیک شیشه ای کشویی دارای ویژگی های خوب و مفیدی هستند و اگر این دربها به صورت سفارشی ساخته شوند، این ویژگیها بسیار بهبود پیدا میکنند. دربهای شیشه ای کشویی از برجسته ترین دربهای اتوماتیک کشویی است. ویژگی برتر درب اتوماتیک شیشه ای کشویی محدود نکردن فضا و دید ساختمان است و زیبایی های مکان را بیشتر در معرض دید قرار میدهد. آنها عمدتا به عنوان درب های ورودی شرکت ها و ادارات مورد استفاده قرار می گیرند.

شفافیتی که این درب ها ارائه میدهند، زیبایی فضای داخلی سالن را به راحتی برای کسانی که خارج از مکان هستند در معرض دید قرار میدهد و انها را مشتاق و علاقمند میکند تا از سالن دیدن کنند. درب اتوماتیک شیشه ای کشویی تبدیل به نماد زیبایی دفاتر و شرکت ها شده اند. جدا از بحث زیبایی شناسی که این درب ها عرضه میکنند، عملکرد باقابلیت بالا را نیز تضمین میکنند.

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی کاملا اتوماتیک است و برای باز و بسته شدن مکرر استفاده میشود. زمان عملکرد این دربها میتواند به اسانی تنظیم شود یا مجددا به حالت اولیه ی خود برگردد. حتی تعمیر و نگهداری این دربها برای شما هزینه ی زیادی ندارد. درب های شیشه ای کشویی واقعا یک راه حل سفارشی بزرگ در سیستم اتوماسیون دربهای ورودی هستند.

این درب ها اغلب در ساختمان های تجاری / مجتمع های خرید، دفاتر، خانه های اصناف و درب ورودی راهروها و در هر صنعتی بکار میروند. درب اتوماتیک شیشه ای کشویی در تولیدی آسیا در پویش طراحی و تولید می شوند. این درب ها بصورت دستی هم میتوانند مورد استفاده قرار بگیرند. محرک های هوشمند و کنترلهای درب در ساخت و برنامه نویسی، بی عیب و نقص و هماهنگ هستند.

ویژگی های درب اتوماتیک شیشه ای کشویی:

  • مورد استفاده برای عبور و مرور زیاد.
  • این درب با سرعت ۱۰۰_۴۵۰میلیمتر بر ثانیه باز و بسته میشود (قابل تنظیم است)
  • نصب تسمه ی زمان سنج مقاوم روی درب
  • بدون انسداد در پایه ی درب
  • این درب ها در مدلهای مختلف و قیمت های مقرون بصرفه در دسترس برای استفاده ی شما در اپارتمانهایتان هستند.
  • درب ها را کمی با ورقه های الومینیوم و شیشه میتوان شکل داد.
  • درب اتوماتیک شیشه ای کشویی با مهر و موم لاستیک EPDM ساخته شده است.
  • این درهابا امکانات دوجداره ساخته شده اند.
  • درب های اتوماتیک شیشه ای کشویی با دستگاه های ایمنی اضافی از قبیل رادار ردیاب، دکمه ی فشاری، حلقه ی ردیاب یا کنترل از راه دور که میتواند به سیستم اضافه شود به شما عرضه میشود

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تبلیغات میان متنی/

درب شیشه ای چیست؟ا یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنید. تیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

------------------------------------------------------------------------------------------

عیب یابی درب اتوماتیک شیشه ای با راهنمای رفع اشکال

شرایط خدمات پس از فروش آسیا در پویش:

ما یک سری خدمات پس از فروش درب اتوماتیک شیشه ای را به صورت رایگان به مشتری عرضه میکنیم و در مقابل اقداماتی که مشتری پس از خرید برروی درب انجام میدهد مسئولیتی قبول نمیکنیم. ما میخواهیم این مسئله که دربهای اتوماتیک فقط باید توسط پرسنل متخصص و واجد شرایط نصب و تعمیر شود و اینکه هرساله نیاز به بازرسی وتعمیر و نگهداری دارد
که ‌شامل بررسی ایمنی و صدور گواهینامه برای اطمینان از اینکه محصول مطابق با قوانین سختگیرانه ی ایمنی کشورما است برای شما روشن شود.

در ادامه ی مقاله به چند مشکل که ممکن است برای درب اتوماتیک شیشه ای شما اتفاق بیفتد همراه با دلیل و راه حل ان اشاره میکنیم:

مشکل:درب اتوماتیک شیشه ای کشویی من کمی بسته می ماند و دوباره باز میشود!

جستجو کنید که: رنگ چراغ های روی سنسور دربالای درب تغیر نکرده باشد یاهنگامی که درب دوباره باز میشود چراغها چشمک نزند.

راه حل: ممکن است یک مهره ی قدیمی داخل درایو شل شده باشد،یکی از اجزاء قدیمی شده باشد یا چرخ دنده فرو ریخته باشد .دراین مورد به شما توصیه میکنیم که با متخصص مربوطه تماس بگیرید تا مولفه ی فرسوده یا اسیب دیده را تنظیم یا تعویض کند.

جستجو کنید که: روی پایه ی در که به زمین چسبیده است چیزی نباشد.(به سنسور ها اسیب نرسیده باشد)

راه حل ممکن: اگر سنسور اسیب دیده باشد برق درب اتوماتیک شیشه ای را قطع کنید یا درب را در حالت باز بودن قرار دهید و سریعا با ما تماس بگیرید چون ممکن است این موقعیت خطرناک و نا امن باشد.

جستجو کنید که: روی لنزهای سنسور خیس نباشد یا در نزدیکی سنسور اب نریخته باشد.

راه حل:

درب اتوماتیک شیشه ای را در حالت باز ماندن قرار دهید، آب را با یک حوله ی کاغذی نرم پاک کنید.یا در صورت وجود قطره ی اب با استفاده از هوای ازاد اب را خشک کنید و لطفا از سنسور برای ما عکس بفرستید تا توصیه های لازم را به شما بکنیم.

جستجو کنید که: جسم خارجی در مسیر درب کشویی وجود نداشته باشد.

راه حل:

این جسم خارجی ممکن است سنگ یا اشغال هایی باشد که در زیر درب مانده است لطفا قبل از اینکه بخواهید آنهارا جمع کنید،اطمینان حاصل کنید که برق اپراتور درب جدا شده وتمام چراغهای سنسور خاموش شده باشد.

مشکل: درب اتوماتیک شیشه ای کشویی من بسته نمیشود و دائما باز است.

جستجو کنید که: اجسام خارجی برروی فتوسل قرار نگرفته باشد.

راه حل: در دربهای کشویی قدیمی تر، فتوسل در دوقسمت عمودی قاب در نصب شده است.بررسی کنید که فتوسل ها دستکاری نشده و تمیز باشند.گاهی اوقات ما به مکان گزارش شده برای تعمیر میرویم و ادامس های جویدنی و برچسب هایی که روی فتوسل چسبانده اند را برمیداریم.

جستجو کنید: چراغهای بالای درب روی سنسور را چک کنید

دلیل:

بیشتر دربهای اتوماتیک شیشه ای دارای سنسورهای ایمنی برای عبور عابران از ورودی است. این سنسورها عمدتا نوری هستند و با اشعه ی مادون قرمز که از سنسور تا زمین و اطراف در فرستاده میشوند،استفاده میکنند وقتی مکان را ثابت شناسایی کند درب بسته میشود. باتوجه به طراحی سنسورها اگر جسم ثابتی در ورودی قرار داده شود(مثل:گیاهان،دکوراسیون ها،درخت کریسمس و حتی سبد خرید)یا یک جسم نزدیک درب ورودی حرکت کند میتواند مانع بسته شدن درب شود.اکثر سنسورها ۶۰ ثانیه را محاسبه میکنند و اگر جسم خارجی بیشتر از ‌۶۰ثانیه بدون حرکت بماند بعنوان پس زمینه شناخته میشود،

اگر شی بطور ناگهانی حذف شودسنسور نیاز به بیشتر از ۶۰ ثانیه زمان دارد تابتواند شی را نادید بگیرد. اگر درب اتوماتیک شیشه ای ورودی شلوغ باشد ممکن است چندساعت طول بکشد تا درب بسته شود.

راه حل:

برای مدت بیشتر از ۶۰ثانیه ترافیک درب ورودی را متوقف کنید.
درب را به تنظیمات کارخانه برگردانید و برق انرا قطع کنید(روش ریست کردن را ببینید)

جستجو کنید: کلید را درخارج از کادر چک کنید

راه حل:

اگر کلید را درخارج از کادر در پیدا کردید،بررسی کنید که بصورت صحیح تنظیم شده باشد.اگر بطور صحیح تنظیم نشده باشد موقعیت درب را در حالت باز نگه میدارد.

مشکل: وقتی صفحه فشار را فشار میدهم، درب اتوماتیک شیشه ای چرخشی باز نمیشود.

دلیل:

درب از جای خود در آمده است و یا دارای مانع است.

راه حل:

برق درب را قطع کنید یا دفترچه راهنما را باز کنید یا درب را از حالت عملیاتی خارج کنید. درب اتوماتیک شیشه ای را بصورت دستی بدون هیچ فشاری باز کنید زمانی که ایمنی برقرارشد اجازه دهید که درب بصورت خودکار بسته شود دراین صورت مشاهده میکنید که درب بدون توقف و کندی بصورت خودکار بسته میشود،در صورت مقاومت ممکن است درب نیاز به جابجایی داشته باشد زیرا اپراتور نمیتواند بین مقاومت درب واحتمال ورود درب به یک جسم ثابت تفاوت ایجاد کند .

دلیل:

باطری های مسطح روی دکمه ی فشار

بعضی از پد های ضربه گیر، در حال حاضر بی سیم هستند و به باتری ها تکیه می کنند تا اپراتور به درب اتوماتیک سیگنال دهد.اگر متوجه شدید که درب باز نمیشود ممکن است شارژ باطری ها تمام شده باشد.برای رفع مشکل بهتر است که مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

راه حل:

مکانی که روزنه ها قابل دسترسی باشند در پشت پد فشار،که آچار آلن داخل آن روزنه جاسازی شده است و پیچ چند ضلعی ثابت را درجهت خلاف عقربه های ساعت چندین دور بپیچانید و همینکار را با دیگر پیچ های ثابت انجام دهید
بعد از اینکار صفحه ی پد فشار میتواند به طرف بالا حرکت کند و به جعبه ی نصب(مونتاژ)برسد.
باطری های ان مکان باطری های معمولی با استاندارد ۹ولت یا از نوع باطری ساعت است.
عوض کردن ان باطری ها با یک باطری که عمر طولانی یا کیفیت بالایی دارد تضمین میکند که باطری های ایمن و متفاوت و رسانا(فلزی) میتوانند جریان برق را در زمان کوتاه منتقل کنند.

صفحه ی فلزی داخل جعبه را تعویض کنید و آن را در موقعیت درست قرار دهید، سپس صفحه ی فلزی را با آچار آلن محکم کنید. برای محکم کردن صفحه ی فلزی در مکان صحیح با ضربه زدن به پد فشار در هر چهار گوشه ی صفحه میتوانید اینکار را انجام دهید و انرا به موقعیت صحیح برگردانید.

اگر گیر کرده است، برای نصب صفحه ی فلزی شل شده و تنظیم کردن ان در نقطه ی مرکزی تلاش میکنید.

دلیل:

وجود لنزهای کثیف در سنسورهای ایمنی

راه حل:

بعضی از درب های اتوماتیک چرخان بادستورالعملهای نوشته شده بر روی برگه هابی روب درب نصب شده اند تا درب ورودی درب را باز نگه داشته و دوباره باز شود. با انتخاب سوئیچ درب به موقعیت خاموش / بسته / قفل شده، به دقت در درون دروازه قرار بگیرید و لنزهای سنسور را بر روی زمین بررسی کنید. . در صورت امکان لنزها را پاک کنید. یا قطرات آب راازروی لنزهاخشک کنید.

مشکل: درب اتوماتیک شیشه ای نوسانی من فقط تا نیمه باز می شود

جستجو کنید که: اشیاء در منطقه جابجایی درب یا محل پشت درب قرار نگرفته باشند. اگر درب دارای سنسورهای ایمنی است، این می تواند فاصله ای کاملا دور از درب در موقعیت باز داشته باشد و می تواند درب را کاملا باز کند.

راه حل:

اشیاء را از اطراف درب دور کنید.


[ بازدید : 177 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
دوربین مداربسته / مقالات دوربین مداربسته / نصب دوربین مدار بسته / دوربین مداربسته هایک ویژن / دوربین تی وی تی
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دوربین مداربسته / مقالات دوربین مداربسته / نصب دوربین مدار بسته است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]